maandag 15 augustus 2022

Girlz Creative Crafts #28 alles mag

Hoi,

Ik moet het bericht even opnieuw typen want het bericht is geplaatst zonder tekst alleen de kaart.


Vandaag begint de nieuwe challenge van Girlz Creative Crafts  en de opdracht deze maand is: Alles mag. Dus makkelijker kan het niet.

Een paar maanden terug was er een kennis in het dorp die stempels verkocht. Toen ik er een paar ging halen kreeg ik er nog een doos bij met allemaal uitgestanste vorm-stansjes. Er zaten ook nog enkele plaatjes bij van deze leuke meisje. Mijn moeder en ik gingen gelijk aan de slag en zochten in de doos naar bij elkaar passende setjes en maakten gelijk een aantal kaartjes.

 
























 

 

Alle informatie over de challenge en de mooie voorbeelden van de andere dames kan je hier  vinden. Dus het thema is Alles mag en voor deze challengeblog wordt er altijd een plaatje, knipvel of prentje gevraagd. Vanaf nu mag er ook gebruik gemaakt worden van stansjes maar geen stempel of digi. 


Lieve groetjes Angélique


17 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Angelique.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super tof je serie kaartjes
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke set kaartjes Angelique.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Drie mooie kaarten met leuke afbeeldingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bof dat er zoveel leuks bij je aankoop zat Angélique. Je hebt hele mooie kaarten gemaakt met die lieve prentjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten heb je met dd stansjes en mooie plaatjes gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten Angelique! Ik ga proberen weer mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Angelique,
    Leuke serie meisjeskaarten laat je hier zin. Fijn dat je met de gekochte spullen meteen aan de slag kon.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zijn geluksaankopen, ik kan mij voorstellen dat jullie er bij me waren.
    Je laat hoe al 3 lieve kaartjes zien, zo leuk, de plaatjes van het meisje, beetje ouderwets ik hou er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke serie kaarten Angelique!
    Fijne tijd, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt.
    Leuk dat jullie deze leuke plaatjes gekregen hebben, zo heb je snel weer wat mooie kaarten.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat zijn heel leuke plaatjes, je hebt er toffe kaartjes mee gemaakt!
    lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kaartjes Angelique !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is weer een geluksaankoop. Je maakte er gelijk 3 toffe kaarten mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique