maandag 15 mei 2023

Girlz Creative Crafts #37 Things with wings

Hoi, 

Vandaag begint de nieuwe challenge van Girlz Creative Crafts en de opdracht deze maand is: Things with wings.  Ik heb deze kaart al een flinke tijd geleden gemaakt maar voor deze challenge past het uiltje heel goed, alleen zitten zijn vleugeltjes wel goed verstopt onder zijn toga. 

 


 

 

 


 

 

 

 

 

Alle informatie over de challenge en de mooie voorbeelden van de andere dames kan je hier vinden. Dus het thema is things with wings en voor deze challengeblog wordt er altijd een plaatje, knipvel of prentje gevraagd. Er mag ook gebruik gemaakt worden van stansjes maar geen stempel of digi.

Ik wil even mijn excuses aanbieden aan de dames die geen kaart van mij ontvangen hebben voor hun verjaardag. Tegen mijn principe in ga ik toch maar een aantal kaartjes kopen zodat de jarigen toch een kaartje ontvangen.


Lieve groetjes Angélique

 

10 opmerkingen:

  1. wat ontzettend gaaf gedaan, keileuk! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geslaagde kaart met de leuke uiltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart voor een geslaagde. Erg keuk gemaskt. Ik wens je nog vedl sterkte met je gezondheid. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gemaakt.
    De wijze uil heeft zijn diploma op zak.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart Angélique, dat plaatje is zo grappig en je hebt mooie warme kleuren gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart Angélique, dat plaatje is zo grappig en je hebt mooie warme kleuren gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart voor een geslaagde! Een uiltje erop is toch altijd heel geschikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kaartje is dit....zo leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk!!
    Het model is leuk en de blije uil is héél passend voor een geslaagd kaartje.
    Deze challenge is niet zo moeilijk, denk dat jullie veel deelnemers krijgen.
    Soms ontbreekt het aan tijd of zit het allemaal wat tegen, qua gezondheid, werk, privé....... ik zeg altijd maar, niet verontschuldigen, er komen vast wel weer andere tijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje, Angelique
    Een kaartje sturen is sowieso heel attent, ook al heb je het zelf niet gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique