zaterdag 10 juni 2023

An-Na Swap 9 opdracht 6

Hoi,
 
Hier zijn we dan weer met de maandelijkse swap van  Nancy en mij. Ondertussen zijn we al bij opdracht 6 van dit prachtige pakket.


 
 
 
 
 
 
 

Beschrijving inhoud pakket.

- ½ paperpad Write your Story (JMA-WYS-PP34 en 35) 
- 3 Acetate Sheets (JMA-WYS-ACS01) (JMA-WYS-
- 3 Vellum Sheets (JMA-WYS-VES01)
- 3 sheets Rub-On Transfers (JMA-WYS-RUB02)
- Stempel Books & Flowers (JMA-WYS-STAMP209)
- Stempel Inky Notes (JMA-WYS-STAMP210)
- Doily Slimline Card (JMA-WYS-CD200)
- Writing Background Elements ((JMA-WYS-CD201)
- Slimline Border Dies (JMA-WYS-CD202)
- Writer’s Collection (JMA-WYS-CD203)
- Written Note Page ((JMA-WYS-MASK100)
- Old Letters ((JMA-WYS-MASK101)
- Diecuts (JMA-WYS-DCB24)
 
 
Opdracht 6 was:  Maak een kaart of label en gebruik zeker dessinpapier uit het pakket in combinatie met het vellum.
 
Ik had mijn pakket klaargelegd en was nog wat op fb aan het scrollen toen ik een bericht tegenkwam van Yvonne Spikmans (The Creative Teacup) waarin ze vellum gebruikte. Ik vond het een leuk idee en gelukkig zat er tussen het dp 1 vel tussen dat geschikt was om bovenaan met een cirkel uit te snijden. Nog wat uitdrukplaatjes en 2 pareltjes erbij en dit is het resultaat. Het vellum past zo goed bij de tak op het dp.  
 
 

Nancy had een klein probleempje en ik ben benieuwd hoe ze het opgelost heeft. Zijn jullie ook benieuwd, neem dan even een kijkje bij haar. Volgende maand volgt er voor mij een grote uitdaging.
Ik zie dat ik met dit kaartje mee kan doen bij Dutch Card Lovers.
 
Lieve groetjes Angélique
 
 
Nu een weekje terug van onze vakantie is Oostenrijk, de rust heeft me goed gedaan. Nu weer inspiratie opdoen en blogs bezoeken.

12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart ook weer Angélique! Jullie dagen elkaar leuk uit zo!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leen leuke kaart heb je gemaakt, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Angelique. Leuk met dat vellum.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje heb je gemaakt nav de opdracht, een goede tip voor een van mijn zwagers die heel veel leest
    Fijn dat je weer uitgerust bent, kun je je weer storten op nieuwe kaartjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je voor jullie challenge gemaakt Angélique en tevens een mooie uitwerking van de techniek. Fijn dat de vakantie goed gedaan heeft, rustig aan verder.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo grappig!
    Zelfde idee, allebei ook met boeken gewerkt,...
    Heel mooi zo, ik moest enorm zoeken hoe ik het vlak vooraan kon vullen, nooit aan gedacht om gewoon dessinpapier te gebruiken.
    Heel mooie kaart!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook jouw kaartje is heel erg mooi Angelique....erg leuk gedaan!
    Wat fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad....nu lekker nagenieten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Angelique
    Heel mooi dp!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart voor onze challenge, het dp is prachtig. Fijn dat je meedoet met DCL, Angelique. Wij zijn ook pas een paar dagen terug van vakantie, fijn dat jullie het leuk hadden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi romantisch kaartje Angelique! Leuk dat je meedoet met de Dutch card lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart voor onze challenge. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had je kaartje al gezien, maar ook hier nog even een reactie natuurlijk! Hij is echt heel mooi geworden!! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique