donderdag 31 augustus 2023

Kerstkaarten week 35

Hoi,

Alweer de laatste donderdag van augustus en wat was het een vreemde zomer, zo voorbij gevlogen. Voor de kaartjes van vandaag nam ik weer een groot blok van de A en gebruikte 2 plaatjes met bijpassend dp.

 

52 weeks to christmas

 

 

 

 

 





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik ontving van de week nog 5 verjaardagskaartjes, dank jullie wel. Ook bedankt voor de felicitaties voor mijn 500e blog. Nooit gedacht dat ik zo lang zou blijven bloggen en er zulke leuke contacten zouden ontstaan.

 

Lieve groetjes Angélique

12 opmerkingen:

  1. Het zijn twee hele leuke kaartjes Angelique....dit model blijft toch mooi he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten, leuk model, zo komen die grote afbeeldingen goed tot hun recht, Angélique!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten met dit leuke modelletje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk gedaan zo met de grote plaatjes. Daar zit ik altijd mee maar mooi opgelost zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes met deze leuke plaatjes en papier.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaarten Angélique, je weet me te inspireren want ik heb dit papier ook, leuk zoals je de grotere plaatjes verwerkt hebt. Gefeliciteerd met je 500ste blogpost, op naar de 1000? Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte met je verjaardag.
    Je hebt 2 heel leuke kaarten gemaakt, goed idee om de plaatjes zo te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je leuke kerstkaartjes gemaakt Angelique. Leuk modelletje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes! Dat blok is inderdaad geweldig! EN ik denk dat bij die 5 kaartjes ook mijn kaart was??

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaarten, Angeliqye
    Mooi dp heb je gebruikt!
    En ik denk dat 1van die 5 kaartjes van mij was
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beide kaarten leuk !!!!!
    Leuk dit model !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. deze had ik dus gemist, heel mooie kerstkaartjes!
    Leuk idee om die grote plaatjes zo te verwerken!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique