maandag 11 september 2023

An-Na Swap 10 opdracht 1

Hoi,

Een dagje later dan gebruikelijk zijn we er weer met de maandelijkse swap tussen Nancy en mij. 

Vandaag beginnen we met een nieuwe Swap, nummer 10. Dit is een pakket wat ik samenstelde maar wel al in het voorjaar. Doordat we langer doorgingen met het prachtige pakket nr 9 hebben we nu een lente-achtig pakket. 

 

Het leek me leuk dingen uit te kiezen die ik lastig vind te gebruikten zoals de kleurcombinatie, het gekleurde vellum, een stickervel, lint enz. Alleen toen ik eraan moest beginnen vroeg ik me af waarom het me zo leuk leek, haha.

  

Inhoud pakketje:

12  30x30 dubbelzijdig dp

12  groene design vellum

12  oranje design vellum

2   glanzend wit cardstock

2   zacht oranje papier

2   vel embossing stickers

1   slimline stansmal

1    takjes stansmal

4   verschillende lintjes

beetje touw en paar rhinestones

 

Er is gedurende de hele swap een alfabet opdracht en dan nog een aanvullende opdracht. De eerste opdracht is: Maak met de slimline mal een kaart en kies daarbij een onderwerp met de letter A/B/C/D of E. 

Het idee was er al snel, ik koos voor de letter B - bloemen en beterschap.

 

 

Ik ben heel benieuwd of Nancy de mal op een andere manier heeft kunnen gebruiken. Nemen jullie ook een kijkje bij haar.

 

 Lieve groetjes Angélique

 

12 opmerkingen:

  1. Hele mooi kaart bij jou ook!
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De mal op een andere manier gebruikt? Ja en nee.
    Jouw kaartje is héél anders, door een ander doel (beterschap) en door ander dp, maar toch ook weer niet, omdat je het ook in deze vorm (van links boven mag rechts onder) hebt laten stralen.
    Maar..... het is een prachtige kaart, hier knap je gauw van op als je deze mag ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw kaartje is ook mooi met die dieptewerking erop. Prachtige grote bloem erbij.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooie kaart Angélique, tof met die prachtige bloem als focuspunt ! Leuk idee om de gestanste bloemen in dezelfde kleuren maar omgekeerd te doen.
    Grappig, ik had hetzelfde takje gebruikt en uit vellum proberen stansen, maar dat was niet echt wat ik voor ogen had, dus die heb ik dan maar niet opgeplakt...
    Fijne dag vandaag, hopelijk wat minder warm!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook jouw kaartje is heel mooi Angelique!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Angelique
    Heel mooi met diepte erin!
    En mooie bloem
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Angélique. Weer een heel andere kaart dan Nancy heeft gemaakt met deze mal. Dat is ook het leuke van zo'n uitdaging. Mooi DP en bloem heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf, een heel andere uitwerking van de opdracht en heel anders is je gebruik van de slimline stans Angélique. Dit ga ik onthouden, heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf, een heel andere kaart dan die van Nancy. Leuk zoals je de slimline stans gebruikt hebt Angélique, dat ga ik onthouden. Heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart!! EN je pakket ziet er heel gaaf uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie spullen in het pakket en een heel mooie en originele kaart, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique