donderdag 14 september 2023

Kerstkaarten week 37

Hoi,

Het is al avond voor ik door heb dat het vandaag donderdag is. Gelukkig heb ik nog 2 kaarten klaarstaan om te laten zien. Mijn moeder had een voorbeeld hoe deze kaart te snijden en vouwen dus dat was wel makkelijk. De kerstblok van 2 weken geleden lag nog op mijn bureau dus hiermee maakte ik deze kaarten.  

 

52 weeks to christmas


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hier kun je lezen als je dat leuk vindt hoe het kwam dat ik even vergat dat het donderdag is. 

Misschien hebben jullie begin van het jaar gelezen dat ik een bovengebit heb gekregen. Dit verliep niet soepel en ook eten bleef een probleem. Ook op foto's en in de spiegel kon ik niet wennen aan m'n nieuwe gebit. Vorige maand moest ik op controle naar mijn tandarts en zij schrok hoe het gebit gemaakt was, de tanden waren veel te kort en pasten niet bij m'n gezicht. Ik ben doorgestuurd naar een andere tandtechnicus, opnieuw happen en vandaag werd er gekeken hoe alles eruit zag. Na nog een kleine aanpassing was ik helemaal tevreden, ik zag mezelf weer in de spiegel. Nog 1 weekje en dan is het volledig klaar. 

En dan gisteravond is mijn eigen oude autootje weggesleept om naar de sloop gebracht te worden, hij kon niet meer gerepareerd worden. En dat maakte me na bijna 15 jaar trouwe dienst toch wel een beetje verdrietig. De zwarte is de mijne.

 



 Lieve groetjes Angélique


9 opmerkingen:

  1. Je hebt twee prachtige kaarten gemaakt met dit modelletje en design papier! Hopelijk komt het nu helemaal goed met je gebit! Ik ga voor je duimen! Ik kan me helemaal voorstellen dat je een beetje verdrietig bent om je trouwe autootje, dat zou ik ook hebben. Sterkte met alles.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze kaarten, mooi model is het. Wat fijn dat je dadelijk weer voluit een stralende lach kunt laten zien! Jammer van het autootje kan me dat gevoel goed voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat vervelend Angelique, als je zelf steeds het idee hebt dat het bovengebit niet bij je past, dat klopt dan toch niet ? Gelukkig dat de tandarts het ook zag, en dat je nu je nieuwe ik weer terug gaat krijgen, hopelijk past het perfect, zodat je met eten geen last meer hebt, want ook dat hoort bij een goed passend gebit, jeetje dat je er een half jaar mee rond gelopen hebt, wat vervelend allemaal. Je kaartjes zijn heel gaaf, wat een leuk modelletje. En ik begrijp het helemaal dat je verdriet heb je om je autootje, toch 15 jaar trouwe dienst is niet niks. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje....wat ontzettend naar voor je Angelique.....goed dat je terug bent gegaan....en fijn dat het straks wel in orde is
    Je kaarten zijn prachtig....mooi model en leuke kleuren!
    En ach....je autootje.....wat was je eraan gehecht....hopelijk komt er snel een andere en daar ben je dan ook weer blij mee!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bijzondere dag, Angélique! Zowel je tanden, fijn dat het nu zoveel meer naar je zin is, als je autootje. Ik hecht ook aan autootjes enzo, altijd even dingetje om er afscheid van te moeten nemen.
    Je kaarten zijn erg leuk. Bijzonder model. Ik ben heel benieuwd hoe dat middelste stuk er in vast zit!
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woow Angelique,
    Dat was toch wel een prutser die jou dat gebit heeft gegeven, wat fijn dat jouw tandarts je zoheeft bijgestaan, hopelijk gaat het eten goed!
    Mooie kerstkaarten heb je gemaakt
    Prachtig model
    Jammer dat je autootje er mee gestopt is, heb je al een ander wagentje?
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaarten heb je gemaakt.
    Leuk papier voor op deze modelletjes.
    Hopelijk gaat je nieuwe gebit je een stuk beter bevallen, duimen maar ....
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaarten !!!!
    Jammer van je autootje .....
    Succes met de tanden , komt vast goed !
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee mooie kaarten en een leuk kaartmodel. Vervelend dat je nieuwe bovengebit niet goed paste. Gelukkig dat er nu aan gewerkt wordt dat je een betere krijgt die wel goed bij je past. Hopelijk gaat eten dan ook weer gemakkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique