woensdag 7 september 2022

Abraham

Daar ben ik eindelijk weer eens, de grootste drukte is voorbij. Als eerste wil ik iedereen van harte bedanken die Nick en mij een kaart heeft gestuurd. Er kwam zoveel binnen dat ik alles nog eens op mijn gemak moet bekijken. Hieronder een overzicht wat er allemaal staat, ze konden niet eens allemaal op de kast. 


 

Zelf maakte ik natuurlijk ook een kaart voor Nick z'n vijftigste verjaardag. Zoals jullie op de uitnodiging zagen was het thema BBQ dus dat liet ik terugkomen. We hadden een leuk feest met goed verzorgd eten.


 


 

 Een oom van me werd 60 en daar gebruikte ik hetzelfde knipvel en stans voor.

 

 

Hopelijk komt er nu weer tijd en zin om te knutselen. Ik kom jullie snel bezoeken.

 

Lieve groetjes Angélique

 

12 opmerkingen:

  1. Leuk zoveel kaartjes, en jij hebt er vast ook een flinke stapel gekregen. Ook een leuke die je hebt gemaakt. En die voor de 60-jarige ook.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf om zoveel kaarten te ontvangen, dat verhoogt het feestelijk gevoel wel. Je had zelf ook een leuke kaart voor je man gemaakt net als die voor je oom. Typisch toch dat veel mannen achter de bbq staan. Tim is er ook fan van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben jullie ontzettend veel kaarten ontvangen, zeg. Superleuk voor jullie.
    Jouw kaart voor zowel Nick als je oom zijn echt tof!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een hoop mooie kaarten hebben je gekregen. En die voor je oom is ook weer zo leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, dat wordt tijd voor een kaartenhanger of een kast erbij :-) leuk dat hij zo verwend is. De kaart voor Frank is al net zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een feestelijke kaarten, goed verwend geworden. Je kaart voor Nick en je oom zijn leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Angelique
    Nou jullie zijn superverwend met kaarten wat leuk! Je missie is geslaagd!
    Jouw gemaakte kaarten zijn ook erg mooi geworden!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een hoop kaarten! Zo leuk allemaal. Fijn dat het feest zo gezellig is verlopen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb heel lang niet geblogd vanwege de zomer en heb dus wel wat gemist. Jullie hebben enorm veel kaarten gekregen, zeg! Superleuk! Jouw eigen twee kaartjes zijn ook erg leuk en ik lees dat het feest heel geslaagd was, fijn om op terug te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow....wat heeft je man veel kaarten gekregen Angelique!
    Nog van harte gefeliciteerd met zijn 50e verjaardag.
    Het is me helemaal ontgaan vanwege mijn blog pauze.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten heb je gemaakt voor Nick en je oom!
    Tof om te zien al die verjaardagspost! Kunnen jullie nog lekker lang van genieten zo. Mijn kaartjes hangen hier ook nog altijd aan onze kaartendraad...
    Fijn weekend!
    Straks kom ik je swapkaartje nog bewonderen hoor!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk zoveel kaartjes.
    Wanneer je een foto plaatst, begin je meteen te zoeken waar je eigen post staat en gevonden. Rechts onder bovenaan op de kast. Ik denk dat ik niet de enige ben die dat doet.
    Je hebt dan meteen een bewijs dat die is toegekomen.
    Mooie kaartjes heb je zelf ook nog gemaakt.
    Erg leuk gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique