zaterdag 10 september 2022

An-Na Swap 8 opdracht 4


 
We zijn er weer met de maandelijkse swap tussen Nancy en mij. Ondertussen zijn we bij opdracht 4 aangekomen.


 


Inhoud pakket
  • Cling Stamp Dotty Flowers - Art by Marlene - Studio Light (STAMPBM71)
  • Rub-On Transfers - Art by Marlene - Studio Light (RUBBM01)
  • Square Basic Shaker Die - Studio Light (SL-ES-CD178)
  • 5 shaker blisters - Studio Light (SL-ES-BLIS02)
  • Blokje Ombre papier 15/15 - Avec
  • 15 vellen DSP Foil & Glitter - Craft Universe
  • Uitgestanste basismallen Slimline Big Booboo - Whimsy Stamps
  • Plakparels div. maten en kleuren - Action  
  • Klein shakermateriaal

 

Opdracht 4 was: Gebruik de Rub-Ons op je kaart en ook dp uit het pakket. 

Ik had nog nooit Rub-Ons gebruikt en vond het lastig dat er overal maar een paar letters van zijn en je dus op moet letten wat voor tekst je maakt. Of is het juist de bedoeling van zo iets dat alle lettertypes anders zijn??? Wat vinden jullie?
Behalve de stempel van de vogels en de tak komt alles uit het pakket, ik gebruikte nogmaals de paperpiecing techniek voor de vogels. De bloem maakte ik uit 2 lagen. 
 


Nemen jullie ook een kijkje bij Nancy om te kijken wat zij voor deze swap heeft gemaakt?

 
 
Lieve groetjes Angélique



14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart!
    Rub-ons heb je in veel soorten, die alfabetten van ABM zijn natuurlijk niet zo netjes als de vroegere velletjes wrijfletters, maar dat vond ik er nu net zo leuk aan. Je Jan er zo heerlijk mee spelen.... Sorryyyyy.... 😏
    Maar je hebt het mooi opgelost zo!
    Ik gebruikte deze keer een quote, mijn eerste en laatste kaart van de swap zijn met losse letters... Mijn laatste is dus wel al klaar... En met jouw papier van nu...tof he die bloem, heb ze ook weer gebruikt...
    Lieve groetjes
    En fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met de vogeltjes erbij, het ombre papier is er heel geschikt voor, goed idee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en vrolijke kaart heb je gemaakt! Ik ga nu snel even bij Nancy kijken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kaart Angélique, leuke kleuren heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi papier en leuk met de vogeltjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke kaart is het Angelique! Heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Angelique
    Heel vrolijk en leuk om elkaar zo uit te dahen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kleurrijke kaart.
    Haha, ik heb dat ook met sticker vellen ofzo, dan wil ik een tekst maken en is net die ene letter op die je nodig hebt.
    Ik vind letter stempels veel makkelijker.
    Ik ga gauw even bij Nancy kijken nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er een leuke vrolijke kaart van gemaakt Angelique!
    Ik ga ook nog even bij Nancy kijken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke vrolijke kaart.je hebt je leuk uit laten dagen.heel mooi gelukt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is die mooi geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuke kaart in inderdaad heel vrolijke kleuren! Ik gebruikte vroeger ook wel rub-ons maar ben er niet zo'n fan van. Maar bij een opdracht ze te gebruiken moet het wel natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Nancy heeft je gewoon goed uitgedaagd met de rub-ons
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique