maandag 19 september 2022

Een restje zomer

Hoi,

Vandaag nog 2 kaartjes die het zomerse gevoel nog even laten terugkomen. Zowel de vakjes stans als de stans met de strand spulletjes komt vd winkel met de grote A. Nu wordt het tijd om de herfstspulletjes boven tafel te halen.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Woensdagmiddag moet ik naar het UZ in Gent, ze gaan na drie en half jaar toch weer de zenuwen in m'n nek doorbranden. Er is zoveel artrose in m'n nek dat dat het enigste is wat ze kunnen doen om de pijn te verminderen. Ik had toen gezegd nooit meer want ik vond het best heftig maar ja als de pijn je leven teveel beïnvloed laat je het toch maar weer doen.  

 

Lieve groetjes Angélique

 

13 opmerkingen:

  1. toffe kaartjes, perfect die kleine stansjes met al die zomerse dingen, tot zelfs het fruit in de coctail !
    Veel succes woensdag!
    lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke zomerse kaartjes heb je gemaakt.
    En veel sterkte woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, zomerse kaarten heb je gemaakt.
    Heel veel succes in Gent, ik hoop voor je dat het deze keer een beetje mee gaat vallen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt dat je mij nog even terug brengt naar de zomer, heerlijk!!
    Leuke vrolijke kaarten. Ik kocht deze strandset stansjes niet, maar krijg er nu een beetje spijt van, hihi.
    Klinkt best heftig, wat ze met je nek gaan doen, strekte. Maar inderdaad, als de pijn je leven over neemt grijp je alles aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh heerlijk dit zomertoefje op je enige kaarten! Ik heb de stans ook, dank voor deze leuke inspiratie!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke zomerse kaarten. En heel veel sterkte met je nek.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaartjes om de zomer mee af te sluiten.
    Heel veel sterkte met die vervelende behandeling, maar altijd pijn is ook geen pretje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk deze zomerse kaartjes.
    Heel veel sterkte toegewenst,
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie zomerse kaarten laat je ons zien. Heel veel sterkte met de ingreep.. spannend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee mooie, vrolijke zomerse kaartjes. Heel leuk. De behandeling lijkt me geen pretje, maar je doet wat om minder pijn te hebben. Heel veel sterkte morgen.
    Lieve groet, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee leuke vrolijke kaarten! Heel veel sterkte met je nek, hopelijk helpt het en wordt de pijn minder.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze miste ik door mijn gekwakkel deze week, maar wat zijn ze leuk en zo lekker zomers!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique