maandag 10 oktober 2022

An-Na Swap 8 opdracht 5

 

Hoi,

  

We zijn er weer met de maandelijkse swap tussen Nancy en mij. Ondertussen zijn we bij opdracht 5 aangekomen, dit is de laatste opdracht van deze Swap. De volgende prachtige Swap ligt alweer klaar. 

 

 

 

Inhoud pakket
  • Cling Stamp Dotty Flowers - Art by Marlene - Studio Light (STAMPBM71)
  • Rub-On Transfers - Art by Marlene - Studio Light (RUBBM01)
  • Square Basic Shaker Die - Studio Light (SL-ES-CD178)
  • 5 shaker blisters - Studio Light (SL-ES-BLIS02)
  • Blokje Ombre papier 15/15 - Avec
  • 15 vellen DSP Foil & Glitter - Craft Universe
  • Uitgestanste basismallen Slimline Big Booboo - Whimsy Stamps
  • Plakparels div. maten en kleuren - Action  
  • Klein shakermateriaal

Opdracht 5 is zoals we meestal eindigen een "alles mag maar gebruik 2 dingen uit het pakket".

Ik had een foutje gemaakt bij opdracht 3, daar had ik niet de shaker-die (verschillende grote sterretjes) gebruikt, dus dat wilde ik nu wel doen. En ik wilde mezelf uitdagen door bij de rub-ons nu wel verschillende lettertypes te gebruiken.



Toen ik hoorde dat ik een jongeman geslaagd is voor een opleiding wist ik wat ik met al die sterren wilde.

Nemen jullie ook een kijkje bij Nancy om te kijken wat zij voor deze swap heeft gemaakt?
 
Ik wilde jullie nog even bedanken voor alle reacties op de kaarten met de "paper craft set". Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er problemen mee heeft.


 
Lieve groetjes Angélique

 

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je uit je pakket gemaakt Angelique!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je weer gemaakt.
    Zo'n shaker maakt het altijd speciaal.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Angelique
    Leuk en vrolijk dat schudgedeelte!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijk met al die kleurrijke sterren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuk, alles matcht, tekst, papier, schuddeeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave schudkaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje met al die sterren en tekst erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf deze vrolijke shakerkaart met stoere letters, echt iets voor een jongeman! leuk die kartelrand en het sterrenpapier dat zo goed bij past bij het shakermateriaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke "geslaagd" kaart, daar word je vrolijk van
    De kerstkaartjes zijn ook zeer geslaagd, goed gelukt uit dit pakket

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk is dat hè, deze tekst en dan veel sterren erbij op je kaart verwerken.
    De jongeman is er vast blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kaart voor een ster! Vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique