zaterdag 15 oktober 2022

Girlz Creative Crafts #30 Halloween of herfstkaart

Hoi,

Vandaag begint de nieuwe challenge van Girlz Creative Crafts  en de opdracht deze maand is: Een Halloween of herfstkaart. Ik heb zelf helemaal niks met Halloween dus maakte ik een herfstkaart. 

 


Alle informatie over de challenge en de mooie voorbeelden van de andere dames kan je hier  vinden. Dus het thema is Halloween of Herfst en voor deze challengeblog wordt er altijd een plaatje, knipvel of prentje gevraagd. Vanaf nu mag er ook gebruik gemaakt worden van stansjes maar geen stempel of digi. 

 

Lieve groetjes Angélique 

 

15 opmerkingen:

  1. Je hebt een hele mooie voorbeeldkasrt gemaakt Angelique . Ik heb ook niets met Halloween… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige inspiratiekaart !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige herfstkaart Angelique.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi sfeervol herfstkaartje, leuk met de gestanste blaadjes erbij, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. Ik heb zelf ook niets met Halloween.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie herfstkaart Angélique.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige herfstkaart Angelique
    Het plaatje komt mooi uit op de slimline
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig rustig herfstkaartje. Ik ga vast meedoen, maar dan wordt het ook zeker herfst...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is echt een prachtige kaart.
    Gorgous card
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n mooi langwerpig plakte vraagt om een slimline kaart.
    Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ook niks met halloween en vind herfstkaartjes altijd zo mooi! Ook deze is prachtig.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt.
    Mooi plaatje voor de herfst.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met Halloween heb ik ook niks, jouw herfstkaart is mooi en dromerig, echt een mooi herfstsfeertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooie kaart voor deze challenge!
    Ik heb ook niets met halloween, maar een halloweenkaartje maken vind ik wel leuk, spookjes, spinnenwebben, ... daar kan je je wel mooi in uitleven ...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique