donderdag 6 oktober 2022

Kerstkaarten week 40

Hoi

Dank jullie wel voor alle leuke reacties op mijn vorige blog. 

Vandaag ben ik er zelfs met 3 kerstkaarten. Ik liet me in de Action weer verleiden door een blok met dp en plaatjes. Ik heb zoiets al eerder gekocht maar het lukte me niet echt om daar iets mee te maken. 

 

 

Deze keer ging het beter en laat ik de eerste 3 kaartjes zien die ik maakte uit het pakket. Het was mijn doel om zo min mogelijk andere materialen toe te voegen.

 
















 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hieronder staat de 1e die ik maakte, die vind ik niet zo mooi.


 

Natuurlijk laat ik er weer eentje meedoen bij 52 weeks to christmas want die zorgen ervoor dat je elke week even aan je kerstkaarten denkt. Het lukte me niet om een kaart voor de challenge te maken maar ik vind het mooi dat Rosina op deze manier herdacht wordt.

 

Lieve groetjes Angélique

 

24 opmerkingen:

  1. Zien er leuk uit, knap gedaan want er liggen er hier een paar van vorig jaar maar veel verder dan het leuke papier gebruiken kom ik niet echt.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap gedaan vind het ook altijd zo leuk eruit zien maar kan er niks mee maken...vind ze allemaal prachtig!!
    Gezellig dat je erbij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk pakket! En wat een leuke kaarten heb je ermee gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten maakte je met het blok. De eerste is misschien iets minder kleurrijk maar ik vind hem wel mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het zijn drie mooie kaartjes Angelique....soms is dat gewoon even leuk om te maken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten Angelique, het is je goed gelukt om met het paperpad iets te maken. Ik heb me nog niet laten verleiden bij de Action, eerst wat meer opmaken...
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is je gelukt om met zo'n pakket een paar prachtige kaarten te maken, mij is dat nog nooit gelukt. De eerste is ook mooi, maar heeft een heel andere uitstraling.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes met dit pakketje papier Angelique. Mooie kleurstelling is dat.
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke serie kerstkaarten laat je ons zien. Je 1e vind ik ook de minste, al is hij ook best mooi, maar de andere hebben net iets meer uitstraling.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi gedaan deze kaarten, Angelique! Ook wel fijn , zo'n pakket. Meestal maken we er heel wat. De eerste twee vind ik de mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie serie kerstkaarten Angelique.
    Mij lukt,'t het ook niet zo ,uit een boek iets te maken.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind die blokken juist altijd zo handig.
    En niet duur, dus niet zo erg als je niet alles gebruikt.
    3 Kaarten, zo zeg, dat loopt mooi op.
    En ze zijn leuk vind ik, ook de 3de die je als eerste maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie kaartjes. En het is zo leuk om van een blok (of doos) verschillende kaartjes te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die blokken bij de Action zijn magneten. Ik heb er ook nog eentje liggen. Ik zag een tijdje geleden ene leuk pakketje bij de Action, toch laten liggen, en nu zie ik het niet meer. Maar goed ook denk ik . hihi. Jouw resultaten uit het blok zijn mooi geworden, voor de slime line kaart is lekker speels. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten Angelique
    Die blokken zijn handig maar ook bij blokkeert het mijn creativiteit dus ik koop ze niet meer, heb trouwens ook nog genoeg kerstdp liggen...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Angelique,
    Wat een leuke kaarten maakte je!
    Dankjewel voor de verjaardagswensen voor mijn mama!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaarten Angélique, ook die ene die je zelf niet zo mooi vindt. Mijn favoriete is wel de tweede maar stuk voor stuk mooie kerstkaarten hoor.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk en origineel. 
    What a sweetie. I love it.
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt drie mooie kaarten gemaakt met het blok van de Action. Ik weet niet waarom je de derde kaart niet zo mooi vindt. Misschien wat te grijs? Je zou nog een sneeuwrandje op kunnen maken. Maar ik vind hem zo ook prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het zijn drie mooie kerstkaartjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie serie kerstkaarten!
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 3 mooie kaarten toch? Ook die derde hoor!
    Is soms wat zoeken met zo'n pakketje, evt combineren met eigen stansjes of een ander papiertje en je hebt sebiet weer wat anders...
    lieve groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique