dinsdag 10 januari 2023

An-Na Swap 9 opdracht 2

 Hoi,


Vandaag zijn we er weer met Swap 9.  Ik kreeg van Nancy een prachtig pakket van Jenine's Mindful Art collectie Write you story. 

Een heel uitgebreid pakket wat ik hieronder laat zien. Misschien hebben jullie bij haar al gelezen dat ze al veel uit deze serie had gekocht en daarna de gehele collectie gewonnen heeft. En zo superlief dat ze mij hierin liet delen.

 

 

 Beschrijving inhoud pakket.

- ½ paperpad Write your Story (JMA-WYS-PP34 en 35) 
- 3 Acetate Sheets (JMA-WYS-ACS01) (JMA-WYS-
- 3 Vellum Sheets (JMA-WYS-VES01)
- 3 sheets Rub-On Transfers (JMA-WYS-RUB02)
- Stempel Books & Flowers (JMA-WYS-STAMP209)
- Stempel Inky Notes (JMA-WYS-STAMP210)
- Doily Slimline Card (JMA-WYS-CD200)
- Writing Background Elements ((JMA-WYS-CD201)
- Slimline Border Dies (JMA-WYS-CD202)
- Writer’s Collection (JMA-WYS-CD203)
- Written Note Page ((JMA-WYS-MASK100)
- Old Letters ((JMA-WYS-MASK101)
- Diecuts (JMA-WYS-DCB24)

Deze opdracht 2 verzon ik en is: Gebruik de mal van de perkamentrol, gebruik dessinpapier en één van de stencils.

 

De perkamentrol is erg mooi maar wat mij frustreerde is dat het in één geheel wordt uitgestanst zodat je de opgerolde delen aan de uiteinden niet meer goed herkende. Ik heb de stans 2x uitgestanst en er met knip- en plakwerk weer 1 geheel van gemaakt. 

Ik plakte de perkamentrol op lichtblauw papier dat ik bewerkte met bruine inkt en waar ik het tekst-stencil bij gebruikte. Met uitdrukplaatjes uit het boekje maakte ik de kaart af. 

Gaan jullie ook even bij Nancy kijken wat zij van deze opdracht heeft gemaakt? Ik ben al benieuwd wat zij ervan gemaakt heeft.


Lieve groetjes Angélique


14 opmerkingen:

  1. Wat een mooi pakket heb je gekregen van Nancy, daar kan weer heel wat moois mee gemaakt worden.
    Deze kaart met perkamentrol is in ieder geval super !!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart heb je gemaakt. Fijn dat je zoveel leuke spullen vsn Bancy hebt gekregen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit heb je mooi gemaakt, geslaagd hoor
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien een frustratie, maar toch altijd weer leuk om jezelf dan aan het denken te zetten over hoe je het op kan lossen en dat heb je knap bedacht.
    Prachtige kaart, ik vind de kleuren heel mooi.
    De uitstraling, dat romantische, hou ik ook erg van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Keigaaf pakket en je hebt er een prachtkaart van gemaakt met de boeken die zo goed bij de perkamentrol passen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Angelique
    Mooi pakket om mee te spelen!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat heb je dat leuk gedaan met die rol! Komt zo zoveel mooier uit! Volgens mij zelfde dessinpapier voor de rol en zelfde stencil 😏
    Super mooi!
    Lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een flink pakketje met leuke spulletjes. Je hebt een mooi kaartje gemaakt, prachtige kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk pakket heb je gekregen van Nancy.
    Wel lief dat ze dat met jou wilde delen.
    Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is je goed gelukt om er een leuke kaart mee te maken Angelique!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi pakket heb je van Nancy gekregen, zo ziet de perkamentrol er wel echt uit, heel mooi gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toffe kaart, leuke materialen heb je gebruikt uit het pakket, soms lukt een idee niet helemaal zoals je wilt maar je hebt het mooi opgelost

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart is het geworden. En een geweleig pakket zeg! Daar gaan we vast nog heel veel mooie kaarten mee zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig pakket en wat een leuk kaart is het geworden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique