zondag 15 januari 2023

Girlz Creative Crafts #33 Meer dan 1 vouw

Hoi,

Vandaag begint de nieuwe challenge van Girlz Creative Crafts  en de opdracht deze maand is:  Maak een kaart met meer dan 1 vouw. 

Ik maakte deze kaart voor mijn broer die zelf een Golden Retriever heeft. Door de extra snij- en vouw lijnen komt het middenstuk een beetje naar voren.



Alle informatie over de challenge en de mooie voorbeelden van de andere dames kan je hier  vinden. Dus het thema is meer dan 1 vouw en voor deze challengeblog wordt er altijd een plaatje, knipvel of prentje gevraagd. Er mag ook gebruik gemaakt worden van stansjes maar geen stempel of digi.

Ik zag later op de foto's van mijn kerstkaartjes dat de foutjes zo niet te zien zijn maar zal even prijsgeven waar ze zitten. Bij de eerste zit de bovenste kaart niet in het midden, de rand onderaan is groter. En de tweede ben ik vergeten verhoogd op te plakken maar dat konden jullie niet weten dat dat de bedoeling was. Sorry voor de wat misleidende tekst.


Lieve groetjes Angélique


10 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor je broer, Golden retrievers waren de lievelingshonden van mijn zusje ze zijn zo lief dit ras.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart. Ik had de foutjes inderdaad niet opgemerkt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Angelique
    Mooi model en het plaatje en het dp komt mooi over
    En ach wat jouw"foutjes" betreft vaak maakt het de kaart levendiger en meestal valt het niemand op...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, zo leuk met het dessinpapier wat bij het plaatje past.
    Fijne zondag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. das een leuke, mooi gedaan
    Stunning creation
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart met dit mooi passende papier bij het plaatje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil je even bedanken voor de schitterende kaart die net uit de brievenbus gehaald heb. Ik ben er blij mee, en inmiddels hangt hij aan mijn verjaardagsslinger! Dank je wel!
      Groetjes, Eri

      Verwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt voor je broer. Leuk ook met het plaatje van de golden retriever.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart!! Bijzonder model ook.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie creatie heb je gemaakt met de golden retriever en de hondenpootjes op de achtergrond Angélique. Leuk model is dit!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique