donderdag 12 januari 2023

Kerstkaarten week 2 Eenvoudige glinster

Hoi,

Vanmiddag moest ik nog beginnen met een kaart voor vandaag dus het moest eenvoudig worden. Pas geleden heb ik deze kaart ergens gezien en die zat nog in m'n  hoofd. Bij allebei is er door het haasten een schoonheidsfoutje in geslopen. En zelf blijf je dat altijd zien.

 

 

52 weeks to christmas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

Vanwege het hele slechte weer heb ik de foto's onder mijn daglamp gemaakt, de tweede is in het echt geelgoud.

Bah, ik zal nu toch echt naar buiten moeten om Bailey uit te laten, gaat een kort rondje worden ben ik bang. 


 Lieve groetjes Angélique

 

23 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten, Angelique! Zal in het echt nog wel meer schitteren met dat glitterpapier. Mooie stans heb je gebruikt en mooie stempel!
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Angelique
    Prachtige glimmerkaarten
    Geen foutje gezien!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie kaarten Angelique!
    Heb geen foutje ontdekt maar inderdaad zelf blijven we het altijd zien als iets niet na ons zin is.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke eenvoudige kaarten zijn dit. Ik zie ook niets verkeerds. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten met de glitter onderkant. Echt kerst!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn twee mooie kaarten hoor. Ik zie geen foutjes hoor! Ze zijn mooi en met een mooi glitter effect met dit papier. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee mooie kaarten met deze prachtige stans, hij komt zo mooi tot zijn recht. Je schoonheidsfoutje kan ik nog niet ontdekken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Angelique je bent nog niet de laatste voor de kerstkaart.
    Ik ben nog later begonnen en heb hem pas (19.00 uur) klaar. Dat was dus ook foto's nemen onder de lamp.
    Bij jou is dat precies beter gelukt.
    Ook al zijn ze eenvoudig, het zijn 2 mooie kaartjes geworden.
    En ik zie geen foutjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaartjes prachtig en ben toch wel heel benieuwd waar jij een foutje ziet. Want ik zie ze niet. Ik heb met Bowie zelfs geen kort rondje gelopen. Het is overal modder door de trekkers die nog aan het poten en rooien zijn. Gelukkig hebben wij een hele grote tuin.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. niet zeggen dat er een foutje in zit! nu zit iedereen daarnaar te zoeken in plaats van het mooie van de kaart te bewonderen ;-)
    mooie kaartjes, combi van glitter met zo'n mooie stans! Mooie tekststempel ook.
    Hopelijk was je niet doornat na het uitlaten van Bailey.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb zitten zoeken naar het foutje, maar kon niets vinden en heb daarom maar gewoon zitten genieten van je kaartjes.
    En dan zeggen ze dat het hondenweer is!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zoeken, zoeken, zoeken en ook ik heb de foutjes niet gevonden.
    Gewoon 2 hele mooie kaarten heb je gemaakt.
    Je hebt er mooi papier bij gebruikt
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee mooie kaarten met deze stans en tekst stempel.
    Ik heb ook zitten speuren, maar kan geen fout ontdekken. Wat zijn we toch vaak kritisch over onze eigen creaties. 😉 Hopelijk ben je niet erg nat geworden toen je Bailey uitliet. Je kon vandaag wel een ☂ gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De foutjes zijn echt niet te zien hoor Angelique, ik heb ze in ieder geval niet gevonden! Wat een mooie kerstkaarten met de prachtige sterrenrand. Mooie kleuren heb je gebruikt voor de twee kaarten.
    Hier giert de wind ook om ons huis, dat maakt het wel knus (als je niet naar buiten hoeft).
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie geen foutje hoor 🙄 wat prachtige snijmal is dat. Heel mooi gemaakt.
    Succes om Bailey mee te krijgen naar buiten. Het hondje van mijn schoondochter had er ook weinig zin in vandaag 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooie kaartjes, al moesten ze snel... Met al die regen ben ik blij dat ik geen hond heb;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo die zijn leuk geworden, sinds kort heb ik die stans ook, binnenkort maar eens een kaart mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. helemaal geslaagde kaartjes zijn het zo geworden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke kaartjes en ik heb zitten speuren naar je foutjes maar niks gevonden hoor haha
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Twee prachtige kaartje zo op het eerst oog niets gevonden hoor....
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart
    Annemarie en Merit Dt52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geen fout te zien alleen mooie feestelijke kerstkaarten Angélique.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaarten hoor en je hebt ons lekker bezig gehouden met het zoeken naar een foutje. Ik zie het ook niet😂😂.
    Groetjes en fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geen fout te zien....
    Gave kaartjes !!!
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique