vrijdag 10 februari 2023

An-Na Swap 9 opdracht 3


Hoi,

Alweer opdracht nummer 3 van de negende swap tussen Nancy en mij. Ik laat nog even het prachtige pakket zien wat ik van Nancy kreeg.

 

 

 

 

 

 

 

 

Beschrijving inhoud pakket.

- ½ paperpad Write your Story (JMA-WYS-PP34 en 35) 
- 3 Acetate Sheets (JMA-WYS-ACS01) (JMA-WYS-
- 3 Vellum Sheets (JMA-WYS-VES01)
- 3 sheets Rub-On Transfers (JMA-WYS-RUB02)
- Stempel Books & Flowers (JMA-WYS-STAMP209)
- Stempel Inky Notes (JMA-WYS-STAMP210)
- Doily Slimline Card (JMA-WYS-CD200)
- Writing Background Elements ((JMA-WYS-CD201)
- Slimline Border Dies (JMA-WYS-CD202)
- Writer’s Collection (JMA-WYS-CD203)
- Written Note Page ((JMA-WYS-MASK100)
- Old Letters ((JMA-WYS-MASK101)
- Diecuts (JMA-WYS-DCB24)

 

Opdracht 3 is: Maak een kaart of label en gebruik zeker dessinpapier uit het pakket in combinatie met het micca of acetaat. Toen ik deze opdracht las wist ik gelijk hoe ik het ging doen. Het grappige is dat de vorige liftchallenge precies was wat ik wilde doen maar ik kon mijn kaart toen natuurlijk nog niet laten zien. Op de tweede foto kun je zien welk prachtig dp ik gebruikte.


 












 

 

Omdat ik zo lekker bezig was maakte ik gelijk een tweede. En die vind ik persoonlijk nog mooier als de eerste. 













 

 

Ik ben heel benieuwd of Nancy ook voor deze vorm koos of iets heel anders maakte, gaan jullie mee kijken bij haar?


Lieve groetjes Angélique


18 opmerkingen:

  1. Beide zijn schitterend, ook mijn voorkeur gaat naar de 2de kaart, ik denk door de rustige bewerkte acetaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten heb je met het acetaat gemaakt. De 2e vind ik het mooist.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kaarten en ook ik vind de tweede het mooist.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk gemaakt met dat mica ! geslaagd
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Angelique.
    Mijn voorkeur is de tweede.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten Angelique
    Dat bewerkte mica vind ik zo mooi!
    Ook heel prachtig dp heb he gebruikt
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn 2 gave kaartjes, vind ze allebei leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt twee hele mooie kaarten gemaakt . Leuke techniek.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hebt zelfs twee mooie kaarten gemaakt, heel anders dan Nancy, met het mooie swappakket. Grappig dat het precies als de liftchallenge is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn allebei heel mooi!
    Ik dacht ook aan de liftkaart, maar omdat ik die nog maar pas maakte heb ik er een schudkaart van gemaakt.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt twee leuke kaarten gemaakt met deze opdracht!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sjonge, dat zijn twee heel mooie kaartjes en Nancy heeft heel wat anders gekozen! ZO zie je maar dat je van een zelfde pakket verschillende dingen kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooooh, wat is dit mooi zeg.
    Héél ander kaartje dan wat Nancy maakte.
    Wat zeg ik, 2 kaartjes!!
    Ik moet er steeds naar kijken...... wauw🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi zijn ze zeker, gaaf dat acetaat zo bij deze papiertjes en afbeeldingen, past erg goed! Ook toevallig dat je hetzelfde idee had als voor onze Liftchallenge, wel jammer dat het niet paste in de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fabulous photographs, and a beautiful creation!
    Crafting Smiles,
    Donna
    {Creative Smiles - my little crafting world}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique