donderdag 23 februari 2023

Kerstkaarten week 8

Hoi,
 
Nog altijd ligt het rode blok op tafel en de werkwijze van de workshop van Nancy. Dat maakte dat ik nog 2 van die leuke modellen maakte. Het ging maar met kleine beetjes tegelijk vooruit. 
 
Twee weken geleden schreef ik al over de kaakchirurg, helaas heeft dat weer geresulteerd in veel napijn. Pas toen er na veel aandringen van mijn kant een röntgenfoto werd gemaakt zagen ze dat er onder het tandvlees scherpe botstukjes zijn blijven staan. Dus terug naar de kaakchirurg maar daar kan ik maandag pas terecht. Ben er wel een beetje klaar mee. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rood fotograferen is nog niet zo makkelijk, de eerste kaart is niet zo oranje als op de foto. En bij de tweede lijkt het dp niet bij het basispapier te passen, in het echt klopt het beter. 
 
 
Lieve groetjes Angélique
 
 

26 opmerkingen:

  1. Schitterende meervouwen kaart, O jij arme dat doet zeer. In Roermond ziekenhuis kaakchirurg maken ze gelijk na de operatie een kaak foto om te kijken of alles goed is. Dat was bij mij niet dus gelijk weer in de stoel en dat hebben ze gelijk verholpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten en leuk model. Succes bij de kaakchirurg en hopelijk is het de laatste keer!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes met het modelletje dat we hebben gemaakt op de workshop bij je met Nancy.
    Sterkte voor bij de kaakchirurg en ik hoop dat je daarna vlug opknapt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wat vervelend dat je weer naar de kaakchirurg moet, dat ze dat niet meteen checken. Ik snap dat je er wel klaar mee bent, sterkte vast Angélique. Je kerstkaarten zijn heel mooi geworden. Leuk model en handig om het wat drukkere dessin-papier mooi tot zijn recht te laten komen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend deze kaarten...wat een ellende met die kiezen, succes weer bij de kaakchirurg...hopen dat het nu opgelost wordt.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en MeritDT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaartjes allebei en dat rood vind ik mooi bij kerstkaartjes! Wat naar dat je nog weer naar de kaakchirurg moet! Ik wens je veel sterkte! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaarten, Angelique! Leuk model is dat zeg! En wat een ellende met je kaak. Dat je dan ook zo moet aandringen als je voelt dat het niet goed zit, :-(
    En dan weer wachten tot je terecht kunt. Pfff. Veel sterkte en beterschap!
    Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kerstkaart in fleurige combinatie echt winters
    Fijn dagje en groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt nog twee leuke kaarten gemaakt met dit modelletje. Wat balen die tandpijn, veel sterkte!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaarten heb je met dit modelletje gemaakt. Lastig om foto’s te maken soms… maar we kunnen het goed zien… groeten Trijntje .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een pech heb je. Hopelijk ben je na maandag van de ella.
    Mooie kaarten heb je gemaakt, leuk model.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, da is geweldig
    Stunning card, great job
    Claudia

    mocht je mijn nieuwe blognaam nog niet hebben, zie de info hieronder
    Ik ben nu te vinden onder mijn nieuwe blognaam Claudia's kaartjes met een nieuw URL: https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. fotograferen is een kunst apart he...
    Wat leuk dat je met dat modelletje nu nog kerstkaartjes maakte! Je brengt me op ideeën ;-)
    Hopelijk kan de kaakchirurg snel zorgen voor beterschap !
    lieve groetjes
    Nancy
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat vervelend dat je weer terug moet naar de kaakchirurg en dat je steeds met pijn rondloopt.
    Mooie kerstkaarten in het rood. Dat blok mag nog wel een poosje blijven liggen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hè als je een model hebt gevonden wat je graag maakt.
    Dit rode blok vind ik ook heel mooi, ik heb het ook en ga het binnenkort weer op tafel leggen.
    2 Mooie kaartjes.
    Wat ontzettend balen van je kaak.
    Eindelijk weer je nu waar de pijn vandaan komt maar wanneer je ervan af bent...... sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave kaarten, vooral die eerste! Dat blok ligt nog op mij te wachten en ik wilde hem nog wel zo graag hebben (iets met teveel voorraad, haha)
    O jeetje, dat klinkt niet fijn, dat doet zo zeer weet ik uit ervaring. Heel veel sterkte, ik hoop voor jou dat het snel maandag is en dan met name maandag NA de behandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke kaart is het! Dat blok heb ik ook en ik vind het echt heel gaaf. Dat model is ook heel leuk. Zeker als je hem krijgt....Wat balen van de nasleep van je bezoek aan de kaakchirurg. Echt niet leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De kerstballen zijn inderdaad van MD de craftables ... nummer CR1611.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaarten, Angelique
    Mooi model
    He das vervelend, denk je dat je ervan af bent kun je opnieuw naar de kaakchirurg, sterkte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn superleuk geworden in een heel gaaf model en leuke papiertjes! Wat ontzettend vervelend dat je zelf zo moet aandringen en dat dan blijkt dat er iets is blijven zitten! Sterkte Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaarten heb je gemaakt en veel beterschap gewenst.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kerstkaarten Angelique.
    Mooi modelletje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beide kaarten heel leuk !!!
    Gaaf DP ook !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super mooie kaarten geworden.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique