donderdag 9 februari 2023

Kerstkaart week 6

Hoi,

Het begint een beetje een saai verhaal te worden, afgelopen weken heb ik mijn kerstkaart elke keer pas op de donderdag kunnen maken. Het rode dp blok en een paar oude kerstkaartjes lagen na vorige week nog op tafel. Ik koos dit keer een schattig poesje om een kaart mee te maken. Er zat een zilveren randje rond het plaatje, ik bedacht me dat ik nog een blokje had van wit met zilver wat nog nooit gebruikt was, dat kwam deze keer mooi van pas.

 

52 weeks to christmas

 

Ik heb een paar daagjes amper iets gedaan, dinsdag zijn er bij de kaakchirurg 7 tanden/kiezen getrokken. Op die vervelende spuitjes (10)  na is het me meegevallen. Ik hoop nu voorlopig eens van al die tandproblemen af te zijn. Morgen controle en dan hoop ik wat meer te kunnen gaan eten, vloeibaar voedsel heb ik nu wel gezien. 

Morgen ben ik er weer met de swap tussen Nancy en mij.


Lieve groetjes Angélique

 

23 opmerkingen:

  1. Wat een schattig plaatje en mooi zoals je het combineerde met dit dessin-papier en rode accenten Angélique. Een mooie kerstkaart. Oef 7 tanden en kiezen tegelijk, ik moet er niet aan denken, brrr. Het is inderdaad te hopen dat je er nu vanaf bent.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart met het schattige poesjes!
    Oef 7 tanden trekken ,wel fijn dat het meegevallen is maar hoop ook voor je dat je nu van de problemen verlost bent.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, zeven tanden/kiezen laten trekken... Brrr moet ik niet aan denken, maar gelukkig gaat alles goed met je Angélique. Wat een leuke kerstkaart met dat schattige poesje. Leuk in de kleuren rood/wit en zilver.
    Sterkte met je mond.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief poesje op je kaart, Angélique. Mooie kaart gemaakt.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is inderdaad niet zo fijn als er 7 kiezen en tanden worden getrokken, maar altijd pijn in je mond is ook niet fijn! Veel sterkte maar. Je kaartje is leuk geworden ondanks dat je hem op het laatst hebt gemaakt! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart met dit mooie plaatje. Maar wat erg 7 tanden /kiezen brr Heel veel sterke en ik hoop dat je gauw weer normaal kan eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartkaart met dit mooie sterrenpapier, en het leuke poezenplaatje. Pfft, dat is niet fijn om al je tanden te moeten trekken, en te kunnen eten. Ik duim voor je dat je morgen weer een beetje normaal zacht voedsel kunt eten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superschattig plaatje heb je voor dit mooie kaartje gebruikt.
    Fijn dat je alleen maar last hebt gehad van die 10 spuitjes en dat het na het trekken meegevallen is. Wat zal jij genieten van vast voedsel!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje. Zo lief, dat katje.
    Ook ik zit op dit moment niet echt in de flow van Kerstkaartjes, komt vast wel weer, maar vandaag een keertje wat ik vorige week al gemaakt heb.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Drukte al op publiceren, maar ik wilde nog iets zeggen over je behandeling.
      Brrrrr, niks aan als je iets aan je mond hebt.
      Vloeibaar eten is best te doen, maar moet niet te lang duren.
      Sterkte met alles, 7 tanden en kiezen is best een grote ingreep.

      Verwijderen
  10. Wat een schattig poesje op je kaartje, prachtig gemaakt.
    Pff, 10 spuiten in je mond, bah. En nu afwachten wanneer je een nieuw gebit krijgt. Sterkte ermee!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zozo dat was een flinke ingreep....gelukkig is het meegevallen.
    Je kaartje is een lieverd!!
    Groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gedoe bij de kaakchirurg. Gelukkig dat het meeviel.
    Je kaartje is een leukerd met dat schattige katje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuk kerstkaartje, het hoeft niet altijd moeilijk te zijn.
    Bij mij moesten er maar 2 uit en heb gekozen voor een plaatje, je hebt er iets meer nodig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi plaatje op deze kaart.
    brr wat vervelend. hopelijk komt er gauw een eind aan de gebitsproblemen.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. das een leuke, mooi gedaan
    Stunning creation
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt met het schattige poesje een hele mooie kerstkaart gemaakt.
    Ik hoop dat nu je klachten voorbij zijn en dat je weer smakelijk kunt eten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oehhhh.... heftig hoor. Fijn dat het meeviel!
    Je kaart is heel leuk met die poes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart. En wat een hoop tanden zijn er getrokken, veel sterkte er mee.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie kaart met lief plaatje. Hopelijk kun je weer iets beter eten nu!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Pfff, heftig allemaal !!!! Hoop dat je snel opknapt !!!
    De kaart is erg leuk !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie kerstkaart met dit plaatje. Sterkte met je mond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. heel mooi kerstkaartje met dat schattige plaatje in combinatie met het rood/wit/zilver...
    lieve groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique