vrijdag 10 november 2023

An-Na Swap 10 opdracht 3

Hoi,


Vandaag zijn we weer de 10e van de maand dus tijd voor de maandelijkse swap tussen Nancy en mij.

  

Inhoud pakketje:

12  30x30 dubbelzijdig dp

12  groene design vellum

12  oranje design vellum

2   glanzend wit cardstock

2   zacht oranje papier

2   vel embossing stickers

1   slimline stansmal

1    takjes stansmal

4   verschillende lintjes

beetje touw en paar rhinestones

 

Er is gedurende de hele swap een alfabet opdracht en dan nog een aanvullende opdracht. De derde opdracht is: Maak een kaart waar je zeker het stickervel gebruikt en kies daarbij een onderwerp met de letter K/L/M/N/O.

Gelukkig had ik mijn swap pakketje al wat makkelijker weggelegd en kon ik het gisteren meenemen naar mijn moeder om daar een kaart te maken. Tja en toen hebben we samen het stickervel uitgebreid bestudeerd om iets uit te zoeken waarmee ik aan de opdracht kon voldoen.  Ik heb zelfs gekeken hoe sommige dingen in het Engels / Duits of Frans heten omdat het niet lukte. Uiteindelijk is het de L geworden van het woord landschap, op het plaatje een heel klein Konijntje. Ik stanste de sticker rond uit en gebruikte een grote sierstans om hem op te plakken.

 

 

Ik stuurde gistermiddag nog een berichtje gestuurd naar Nancy met de vraag wie deze opdracht ook alweer verzonnen had. Ikzelf dus, haha.

 

 Lieve groetjes Angélique

 

5 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk! Ik dacht bij de fiets sebiet aan lente en in combinatie met het papier goed te combineren.
    Heel tof gedaan met dat landschap in die mooie stansmal!
    Het was een echte uitdaging, en twee totaal verschillende kaartenals resultaat.
    Heel goed idee van je, ook al was het niet makkelijk!
    Lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Angelique
    Leuk bedacht en mooie stans heb je gebruikt
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een hele andere kaart dan Nancy. Leuk! Mooie stans gebruikte je rond het plaatje van het landschap. Opdracht geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met deze prachtige stans en het leuke plaatje, top!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique