donderdag 30 november 2023

Kerst-kadoosjes

Hoi,

Daar ben ik weer eens, is al drie weken geleden. Ondertussen zitten de kunststof kozijnen erin en ben ik eindelijk bijna klaar met schoonmaken doordat ik maar kleine stukjes per dag kan doen. Gelukkig komt m'n moeder me dan helpen zodat we nog wat tijd overhebben om cadeau doosjes te maken. We gaan 15 september in ons dorp op een indoor-kerstmarkt staan, wordt voor ons de allereerste keer. Ik mocht van Nancy allerlei mallen lenen om verschillende doosjes te maken. 





























Vorige week woensdag hadden Nancy en ik nog een gezellige hobby-dag in Sluis door hobbywinkel Vele groeten. Je kon 3 workshops kiezen uit 5 verschillende en tussendoor kregen we een lekkere lunch opgeluisterd door een zanger. We kregen een goodie-bag (zeg maar gerust doos) met persoonlijk label mee naar huis. In de winkel waren er ook nog heel veel koopjes waar ik goed geslaagd ben.
Ik ben er nog niet aan toe gekomen om de kaarten af te maken dus die houden jullie nog van me tegoed. 




Lieve groetjes Angélique


16 opmerkingen:

  1. Goed bezig geweest Angelique , wat n leuke kadootjes
    Ziet er heel gezellig uit allemaal daar , fijne dag
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow.....wat mooi allemaal Angelique....jij hebt goed je best gedaan!
    Hopelijk verkoop je goed op de kerstmarkt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke doosjes Angelique
    Veel plezier met de voorbereidingen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bedoelt vast 15 december 😉 Overal zijn er kerstmarkten rond die tijd. Mooie kadodoosjes heb je gemaakt.
    Ook zo'n workshop is altijd leuk.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gaat vast veel succes hebben met die prachtige cadeautjes! Veel succes hoor! Lijkt heel gezellig die workshop samen met Nancy!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er allemaal mooi uit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. das zo leuk gedaan.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kadodoosjes Angélique.
    Leuk hoor, zo'n kerstmarkt. Het wordt vast heel gezellig.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstcadeau doosje, allemaal even mooi. Succes op de markt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. MOOOOOI al die doosjes samen!
    Je was vast nog niet helemaal wakker toen je je berichtje maakte? Kerstbeurs op 15 september zou wel helemaal vroeg zijn ;-)
    lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een hoop mooie doosjes en het zal wel 15 december zijn denk ik haha
    Wat een gezellige dag was dit aan de foto's te zien!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie en verschillende kerstpresentjes heb je gemaakt voor de komende kerstmarkt. En leuke foto's van de hobby dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke doosjes! Ik hoop dat je er heel veel verkoopt.
    En altijd gezellig zo'n workshop.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Angelique,
    wat heb je veel leuke kerstattenties gemaakt! Super. En handig dat je stansen van Nancy kon lenen. Jullie dagje uit ziet er ook weer gezellig en tof uit.
    Klopt jet dat je en tijd niet op mijn blog geweest bent? Kon je geen reacties achterlaten? Ik heb nu een pop upvenster in gesteld. Misschien lukt het nu beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie doosjes heb je gemaakt en veel verschillende ook. Een goeie verkoop gewenst. Wat fijn dat de kunststof kozijnen klaar zijn en alles weer netjes is nu het weer kouder wordt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke cadeautjes heb je gemaakt.
    Ik zag de foto's ook op fb al voorbij komen. Was vast erg gezellig en leerzaam.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique