donderdag 9 november 2023

Kerstkaarten week 45

Hoi,
 
Ik wilde eens een ronde dieptekaart maken en het blok wat ik gebruikte voor deze kerstkaarten lag nog op mijn bureau dus gebruikte ik dat blok hiervoor. Omdat ik het zonde vond om de uitgestanste stukjes van de cirkel weg te gooien maakte ik daarmee nog een oplegkaart in hetzelfde dp. Leuk om het eens te doen met kleine afbeeldinkjes op het dp maar 1 grote afbeelding is hier toch beter geschikt voor.








































Dit bericht is voorgeprogrammeerd, vanaf dinsdag zijn ze begonnen om in het hele huis kunststof kozijnen te plaatsen. Alles staat opgeborgen en onder plastic dus knutselen en computeren zit er even niet in.

Lieve groetjes Angélique


17 opmerkingen:

  1. kijk nou....wat leuk Angelique....wij hebben deze keer dezelfde stans gebruikt!
    Wat een mooie kaart heb je ermee gemaakt met dit leuke DP.
    Groetjes en succes met de kozijnen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie combi dit designpapier met de mooie poinsettia. Past leuk op het ronde model. Leuke kaarten
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende ronde kerstkaart Angelique , gaaf DP
    Fijne dag groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke ronde kerstkaart.
    Mooi gemaakt.
    Sterkte met de werken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie ronde kerstkaart Angélique. Gaaf hoe je alleen dp gebruikt hebt en die aankleedde met de poinsettia en kerstwens.
    Succes met de werkzaamheden in en aan jullie huis.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke ronde kerstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Succes met het grote werk. Daarna een heel karwei om alles op te ruimen binnen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaartjes, succes met de werkzaamheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie ronde dieptekaart Angélique. Ik leef met je mee wat betreft het kozijnen plaatsen. Hier gaat net de laatste erin. Vorige week alle ramen van boven naar beneden en vandaag de keukendeur met bovenlicht. Wij hebben voor hardhout gekozen. Ik ben blij dat het klaar is, ik ben gesloopt dus ik wens je veel sterkte.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele vrolijke kaarten waarop de poinsettia echt een blikvanger is.
    Succes met de nieuwe kozijnen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart!
    Succes met de verbouwing.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Angelique. En sterkte met de nieuwe kozijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie dieptekaart met die leuke papier, Angélique. Het is zo een echte blikvanger.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart !!!!
    Succes met de verbouwing !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique