zondag 31 december 2023

Afscheid van 2023

Hoi dames,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de mooie kerstkaarten die ik heb ontvangen. Ik heb nog niet iedereen er eentje terug kunnen sturen maar daar wordt aan gewerkt.

 

 Voor iedereen een mooi, gezond en creatief 2024!!!

 

Hier nog een update voor wie zin heeft om het te lezen. Zoals jullie wel gemerkt hebben was dit een zwaar jaar voor mij qua gezondheid. Begin februari mijn resterende tanden getrokken en het was begin september voor ik er weer normaal uitzag met een passend gebit. Ook de hoofdpijn trok een zware wissel op mijn normale leven, verschillende dingen geprobeerd maar nog niks wat werkt. Op 22 december hebben ze onder een roesje nog injecties in m'n nek gezet en daar zou je na ongeveer 6 weken wat van merken.

Het lukte me niet om lang achter de computer te zitten en ook kaartjes maken stond op een vrij laag pitje. Door het weinige bloggen heb ik ook heel wat hoogte-en dieptepunten in jullie levens gemist.  Dankbaar voor alle reacties die elke keer onder mijn post verschenen. 

Helaas kreeg dit jaar ook nog een heel donker staartje. Afgelopen kerstdagen waren Demi en Krijn bij ons samen met hun hondje Santi. Woensdag ging Krijn hardlopen in de polder met Santi bij zich, daar is ze aangereden door een bestelbusje. Hersenletsel en een gebroken rug dus konden ze niet anders dan hun "alles" in te laten slapen, het hondje was nog maar 11 maanden.

Gelukkig waren er ook lichtpuntjes, een heerlijke vakantie in Oostenrijk, de knutseldagen bij Nancy, de kerstmarkt waar we dankzij de vele kaartjes van m'n moeder toch aan mee konden doen, Demi vond een koophuis naar haar zin en Gianni rondde zijn Master Human Biology af.

Ik hoop dat 2024 heel veel lichtpuntjes gaat brengen. Een fijne jaarwisseling allemaal en tot volgend jaar.

 

Lieve groetjes Angélique

 


6 opmerkingen:

  1. Het was zeker geen makkelijk jaar voor je. Mijn wens voor je is dat de injecties gaan helpen. Ach wat een verdriet voor jullie allemaal. Het is zo fijn als de kinderen het goed doen mag je trots op zijn. Voor 2024 het allerbeste

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een jaar met diepte en hoogtepunten, op naar 2024 en laten we hopen dat het goed gaat met je gezondheid.
    Wat triestig voor Demi en Krijn om hun hondje te verliezen.
    Hou je goed 😘
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach Angelique
    Wat een enerverend jaar voor jullie en dan de hond van Demi en Krijn nog overleden, sterkte!
    Laten we hopen dat het volgende jaar positiever gaat worden
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was best een heel zwaar jaar voor je qua gezondheid..en dan ook nog het hondje van Demi en Krijn...sjonge wat heftig zeg!
    De beste wensen en veel gezondheid gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezondheid is een groot goed Angelique! Daar weten wij ook alles van. Hopelijk gaan de injecties helpen en wordt je van je hoofdpijn verlost. Lichtpuntjes geven positieve energie en daarom wens ik jullie een fijn en positief 2024.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was een pittig jaar voor jou qua gezondheid. Hopelijk mag het dit jaar beter gaan. Gelukkig waren er ook lichtpuntjes lees ik.
    Wat naar en verdrietig dat Demi en Krijn hun hondje moeten missen.
    Sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique