dinsdag 12 december 2023

Condoleance kaarten serie

Hoi,

Afgelopen week heb ik een wat ouder vel van Syta van Gelderen op tafel gelegd samen met een blokje dp van Joy Crafts, allebei in het thema condoleance. Elke keer als ik even tijd en energie had een kaart hiermee gemaakt. Vanochtend gebruikte ik het laatste plaatje. Alles eenvoudig en strak gehouden, vind ik persoonlijk vaak het mooiste voor rouwkaartjes.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jammer dat het zachte paars en groen op de foto's niet goed te zien is.

 

Lieve groetjes Angélique 

 

10 opmerkingen:

  1. Nou ik dacht hetzelfde als mijn voorganger dat het een mooie serie is. Mooi zijn ze door zijn eenvoud, hier hoeft ook niet meer bij. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn stijlvolle kaarten, gaan zeker troost brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie serie heb je gemaakt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie condoleance kaartjes Angelique. Prachtig papier en plaatjes heb je gebruikt.
    Ook je kaartjes hieronder zijn prachtig om lichtjes in te doen. Ik heb die van mij aan mijn moeder gegeven.
    Ze vond het ook heel mooi.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stijlvolle kaarten Angelique
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende serie heb je gemaakt! En het is heel handig om een voorraadje te hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie reeks. Ik hoop dat ze nog even bij je mogen liggen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige serie condoleance kaarten met mooie plaatjes en teksten. Wil je ook bedanken voor de mooie kerstkaart die ik vandaag van je kreeg.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique