donderdag 7 december 2023

Kerstkaart met een lichtje

 

Hoi,

In september volgde ik een workshop bij Nancy waar we een prachtige kaart maakten met de Nativity set van Stampin Up. 

 

Ik mocht nog een aantal extra sets uitdraaien zodat ik thuis nog meer van deze kaarten kon maken. Het prachtige dp was uitverkocht dus zelf aan de slag gegaan met ander papier. en snijmalletjes. Op het mooie vellum wat bij de workshop-pakket zat staan sterretjes en die heb ik nagemaakt met een zwarte fineliner. Op de zijkanten kwam nog een kerstwens.  


 

 

 

 

 

 

 

 Het doosje met 8 stuks staan klaar om mee te nemen naar de kerstmarkt.

Lieve groetjes Angélique


12 opmerkingen:

  1. Prachtige , sfeervolle kaarten, helemaal met een lichtje er achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat prachtig heb je dat gemaakt.
    En nog bedankt voor je verjaardagskaart. Heel lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en stijlvolle kaart. Prachtig dat lichtje er achter, dat doet hem helemaal. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi zo met het lichtje echt sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Angelique,
    Mooie kaart maakte je met het lichtje achter...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Angelique
    Heel mooi met die lichtjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé das een leuke kaart
    Oh, this is so cute
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart met het lichtje er achter. Ik vind zulke kersttafereeltjes zo mooi!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wouw, hartstikke leuk Angelique!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knap dat je er zoveel gemaakt hebt, daar was je wel even zoet mee. Succes met de verkoop

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique