zondag 11 februari 2024

An-Na Swap 10 opdracht 5

Goedemorgen. 

 

Alweer opdracht 5 van de tiende swap tussen Nancy en mij. Hieronder nog even het pakket.

12  30x30 dubbelzijdig dp

12  groene design vellum

12  oranje design vellum

2   glanzend wit cardstock

2   zacht oranje papier

2   vel embossing stickers

1   slimline stansmal

1    takjes stansmal

4   verschillende lintjes
 
beetje touw en paar rhinestones


Er is gedurende de hele swap een alfabet opdracht en dan nog een aanvullende opdracht. Deze keer was de opdracht om een card-in-a-box te maken en daarbij een onderwerp met de
U/V/W/X/Y/Z
 
Ik heb 2x eerder een card-in-a-box gemaakt dus ik moest wel even op zoek naar een beschrijving hoe het te maken. Het eerste onderwerp was vogels maar toen ik tussen mijn stansjes aan het zoeken was bleek ik er niet eentje te hebben die paste. Gelukkig kwam ik wel wat vlinders tegen en dat begint net zo goed met de V.
Toen ik klaar was bedacht Nick dat varkens ook wel leuk zou zijn geweest. Nu bezit ik die ook niet anders had dat zeker een idee voor een andere keer zijn geweest.
 
 
Ik gebruikte dp uit het pakket en op de achterwand gebruikte ik een aantal takjes die ook in het pakket zaten. 
Met mica zorgde ik ervoor dat de vlinders wat hoger kwamen te zitten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Komende woensdag hebben Nancy en ik weer eens in Sluis afgesproken, het is alweer te lang geleden dat we elkaar gezien  hebben. Zij zal dan ons nieuwe swap-pakket mee brengen en ik ben wel al nieuwsgierig.
Gaan jullie mee kijken wat zij gemaakt heeft voor de laatste opdracht van deze 10e swap.
 
Ondertussen is Gianni met z'n vriendin al een maand aan het backpacken in Zuid-Amerika. Ze zijn in Cuba begonnen en zijn nu in Mexico. Via de app Polarsteps kunnen we elke dag meelezen wat ze allemaal doen. 
 

Lieve groetjes Angélique
 
 

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige doosjeskaart met die vlinders!
    Mooi hoe ze lijken te fladderen boven het doosje.
    Ik twijfelde nog of ik micca zou moeten gebruiken om mijn bloemetjes op te plakken, maar het lukte op de takjes of gewoon op het randje van de middenflapjes...
    Het waren heel uitdagende opdrachten waarbij jij wel veel verder keek dan ik, ik dacht bij V gewoon aan verjaardag...
    Aftellen nu tot woensdag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig doosjes. De vlinders lijken er wel net uit te vliegen!
    En wat fijn dat jullie zo mee kunnen genieten met de reis!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige card-in-a-box. Super leuk dat de vlinders lijken te zweven door het mica.
    Veel plezier komende woensdag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow heel mooi gemaakt met al die vlinders. En fijn he zo'n app. Dan kan je ze op de voet volgen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk doosje met de vrolijke vlindertjes die er uit springen. Prachtig papier met de madeliefjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie hebben een leuk thema deze maand, de vlinders vliegen zo naar de bloemen van Nancy
    Nog gefeliciteerd met Demi's verjaardag, wel bijzonder met zoveel tweeën . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige boxkaart met al die vlinders.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vlinder explosie, mooi hoor.
    Je hebt een heel mooi pakket samen gesteld.
    Ik vind je boxcard erg leuk en goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vlinder explosie, mooi hoor.
    Je hebt een heel mooi pakket samen gesteld.
    Ik vind je boxcard erg leuk en goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een leuke card in a box! Super zeg! Mooi met al die vlinders! Spannend zo'n verre reis, maar fijn dat je als moeder mee kan lezen. Dat was vroeger toch wel heel anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi deze box met vlinders Angelique
    Prachtig zoals ze fladderen
    Fijn dat je de reis op afstand een beetje kunt meebeleven van je zoon
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat mooi met die vlinders die uit je box komen fladderen Angélique. Leuk effect dat ze op mica geplakt zijn. Gezellig dat jullie elkaar weer treffen in Sluis en handig dat je mee kan lezen met de "wereldreizigers".
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gemaakt deze box kaart. Ik heb dat nog nooit geprobeerd (hint😉) leuk met de vlindertjes.
    Dat was vast gezellig om weer eens bij te kletsen met Nancy
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique