vrijdag 2 februari 2024

Hoeveel tweeën?

Hoi

Vandaag laat ik de verjaardagskaart voor Demi zien. Geboren op 02-02-2002 en nu dus 22 geworden. En dit is ook pas de tweede kaart die ik dit jaar maak. Eenvoudige kaart omdat de tijd gewoon ontbrak.

 

 

Afgelopen maand is als in een roes voorbij gegaan. Drie weken lang was ik van de zondag avond t/m de woensdagavond bij Demi om op Yuki, de nieuwe pup te passen aangezien haar vriend voor oefening in Amerika zit. Poeh, wat is dat pittig zo'n pup in huis, je komt aan niet veel andere dingen toe.

Ik hoop zo dat alles nu weer een beetje normaal gaat worden en ik de energie weer heb om kaarten te maken en bloggen weer op te pakken.

 

Lieve groetjes Angélique

 

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je dochters verjaardag. Prachtig kaartje mooi van kleur en plaatje. Heel pittig zo`n puppy, maar wel weer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk zeg, geboren op 2 2 2002 en dan nu inderdaad 22. Van harte gefeliciteerd met haar!
    Je kaart is superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met dit mooie plaatje maak je heel makkelijk een mooie kaart. Ik heb dat blok ook en weet soms niet zo goed wat ik met die grote plaatjes moet, maar dit is een super goed idee!!
    Ga ik onthouden.
    Ach ja, zo'n pup..... héél erg leuk, maar de opvoeding kost zeker veel tijd. Maar ik zeg altijd, als je dan investeert heb je er de rest van haar/zijn leven profijt van. Hou vol😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een hele mooie kaart voor Demi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtkaart Angelique
    Van harte met de verjaardag van je dochter, veel tweetjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. das een toffe kaart. Zo mooi.
    Wonderful creation
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je dochter, mooie cijferreeks. 22 vind ik best een bijzonder getal. Toen ik 22 werd draaide ik het liedje van Boudewijn de Groot, testament. Blijf het een mooi liedje vinden. Evenals een pup, zo leuk en lief, maar we beginnen er niet meer aan. Gelukkig voor jou was het tijdelijk. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oja, en je kaart is prachtig, alle aandacht mag naar het plaatje uitgaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique