donderdag 29 februari 2024

Kerstkaart week 9

Hoi,

Afgelopen weekend maakte ik dit kerstkaartje naar aanleiding van de liftchallenge. Hiervoor vragen ze repeterende vorm, tekst en kiekeboo. 
Mijn map met stempels lag nog op tafel en ik besloot als vorm voor een rijtje van 4 ijsblokjes te gaan. Ik stempelde heel de kaart vol en sneed er met de bijbehorende mal 3 rijtjes uit waar een hondje nieuwsgierig doorheen komt kijken. Het andere hondje ligt lekker op de blokjes en ook de tekst stempelde ik op deze uitgestanste vorm. 



Lieve groetjes Angélique

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje mooi gedaan met de muur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, da is geweldig
    Stunning card, great job
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee dat muurtje met "gat" erin als doorkijkje voor het schattige hondje! Erg leuke lift voor onze Liftchallenge, gaaf kaartje. dank je wel voor het meedoen, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk winters kaartje met de schattige hondjes! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een stukje van een iglo gebouwd, leuk gevonden en gaaf met de beesten erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart! Leuke stempeltjes gebruikt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaart heb je gemaakt voor de liftchallenge met een mooie achtergrond en de stempeltjes.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaart met al die ijsblokken, Angélique! Dat hondje zal wel koude billen krijgen. Ook heel grappig hoe het andere hondje kiekeboe speelt!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk en grappig kaartje. Leuk idee om stenen te gebruiken, weer eens wat anders. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke vrolijke kaart, Angelique
    Leuk idee om de muur zo te "bouwen"
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal top !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach wat leuk bedacht en uitgevoerd Angélique. Meteen een mooie kerstkaart erbij.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel grappig idee en wat leuk uitgewerkt! Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben dol op hondjes dus een kaartje naar mijn hart Angelique! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke kerstkaart, leuk idee dat hondje dat door het muurtje komt piepen!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique