donderdag 22 februari 2024

Kerstkaarten week 8

Hoi,
 
Eindelijk daar zijn ze dan, de eerste twee kerstkaarten van dit jaar. Zondag bracht mijn moeder een nieuwe mal mee, die ze had gewonnen bij de Egel. Ook wilde ik weer eens een stempeltje gebruiken.
Ik maakte er een dieptekaart en oplegkaart mee, dan hoef je de uitgestanste stukjes niet weg te gooien maar gebruiken voor een 2e kaart. Bij de tweede kaart zijn de figuurtjes op het dp glanzend dus hier hoefden geen vogeltjes meer op, was druk genoeg van zichzelf.
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ik vind het superfijn om steeds jullie reacties te lezen op mijn blogberichten, dank jullie wel daarvoor.

Lieve groetjes Angélique
 

18 opmerkingen:

  1. Dit zijn direct al twee hele leuke kerstkaarten . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaarten, Angelique
    Leuk die dieptekaarten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super joch. Zo leuk je creatie, toppie
    Briljant card, very classy
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vrolijke kerstkaarten.
    Top gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kerstkaarten met die vrolijke kerstman.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee mooie kerstkaarten met leuk design papier en kerstman.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee vrolijke kerstkaarten Angélique. Leuk gedecoreerd met die vogeltjes en de kerstman.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk geworden, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee schitterende kaartjes met deze mooie mal en de gezellige kerstman.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou wat leuk, wist niet dat dat je moeder was, die de mal gewonnen had! Zo kom je nog eens ergens achter! Hihihi... Je hebt er twee heel mooi kaartjes mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, ik zie GerJannes reactie, ik ging ook kijken wie deze mooie mal gewonnen had. Ik wist niet dat Gideon kaartjes jou moeder is. Wat leuk dat je gelijk de gewonnen stans mocht gebruiken. Je maakte er gelijk twee mooie kaarten mee, en zo werk ik ook hoor: wat er uitkomt maak ik een 2 e kaart van. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke vrolijke kaartjes!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kijk en zo had jij twee hele leuke vrolijke kaarten.
    Leuk dat je vandaag je kerst/winterkaart aan ons laat zien.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaarten, Angélique! Mooie mal heeft je moeder gewonnen, leuk model.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke kaartjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beide super leuk!!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is nog eens een leuke mal die je moeder won! Je hebt twee heel leuke kerstkaarten gemaakt met de grappige kerstmannen Angélique!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique