woensdag 18 maart 2015

Champagne

Goedemorgen,

Vandaag een kerstkaartje, zoals velen van jullie denk ik. Het plaatje is een fles champagne met kersttakken erachter. De gehele kaart in groen en goud gehouden. Het lint met de gouden tekst paste er goed bij, vond de (gekregen) groene takjes wat saai dus die ingesmeerd met goudlijm. Nog wat gouden dots en 3 brads om het wat verder aan te kleden.
Handig om nu al wat te gaan werken aan kerstkaarten zodat het de laatste weken niet zo haasten is. 



Met deze kaart wil ik met 2 challenges meedoen.

http://52weekstochristmas.blogspot.nl/  -week 12
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/ - geen mallen

De laatste dagen veel op alle blogs rondgekeken en wat worden er toch een prachtige dingen in kaartenland gemaakt. Ik hoop nog vaak van jullie creatie's te mogen genieten. Nu eerst maar bezoekje aan de fysio brengen dan kan ik er ook weer tegenaan.

                                                              Groetjes Angélique




13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt Angelique. Ik vind het een heerlijk idee dat ik straks kan gaan shoppen in mijn eigen kaartenbak, wie ik allemaal welke kaart ga versturen, zonder stress te hebben gehad, en het voordeel is dat je heel veel verschillende kaartjes gaat krijgen. Leuk dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje weer Angélique!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kerstkaartje Angelique...
    Je kunt niet te vroeg beginnen met kerstkaarten te maken!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooooow Angelique je kerstkaartje voor deze week mag ook gezien worden...heel leuk die gouden details, dat maakt het lekker chique....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een superleuke kerstkaart,Angélique. Mooi de takjes in combinatie met het plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Angelique,
    Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig dat je op mijn blog bent geweest Angelique..ik zie je koppie nog niet staan maar ik ga jou nu ok volgen dus we komen elkaar vast weer tegen! Jekaart is chique in deze kleuren.

    Xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stijlvolle kerstkaart.
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie en stijlvolle kaart! Ik maak ze ook met regelmaat, maar heb er soms echt geen zin in en dan ineens een periode achter elkaar wel. Het scheelt wel als je ze het hele jaar door maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kerstkaart. Mooi met die fles champagne.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk , dat is alvast een goeike om op het nieuwe jaar te klinken ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een sjieke kaart Angelique, en mooi op tijd voor de feestdagen ;-)
    Leuk dat je meedoet met de Kaartjes-Inspiratie-Challenge.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi,

    Wat een leuke kaart. Prachtig.
    Leuk dat je meedoet met KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique