woensdag 25 maart 2015

Lentekaart

Goede avond,

Ten eerste wil ik iedereen bedanken die gisteren een reactie op mijn vraag heeft gegeven. Ik heb alles goed gelezen en ben vandaag aan de slag gegaan met een lente kaartje met de tips in mijn gedachten.

Zo heb ik met aquarelpotlood, die ik al heel lang bezit, een randje rond het cremekleurig papier gemaakt zodat de overgang minder hard is. En een kwalitatief veel beter 3d plaatje genomen nl. van Don & Daisy. 


Ik had wat verschillende sites bekeken en zag daar heel wat challenges met het thema lente dus ga ik daar aan mee doen. 

Tot morgen met de 52weekstochristmas-opdracht!

                                                                                    Groetjes Angélique


Challenges waar ik aan mee wil doen:

http://www.knutselsenkadootjes.blogspot.nl/  Een recept met 2 kleuren cardstock, 2 designpapier, 3 knopen, 5 plakparels en stukje touw. Evt. nog wat extra's en dat is bij mij een 3d plaatje geworden.


http://www.creamiepdesignteam.blogspot.nl/  Challenge Maart - Voorjaar

http://www.donendaisy.blogspot.nl/  Challenge 22 - De lente komt eraan

http://anreda.blogspot.nl/  Challenge Maart / April - Spring has Sprung







13 opmerkingen:

  1. Dat is al weer veel mooier dan die van gisteren Angelique...maar dat vind je misschien zelf ook al wel ....
    Mooi gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Angelique, dank je wel voor je lieve berichtje.
    Wat ben je goed bezig! Mooi gedaan hoor.
    En leuk dat je meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en lief kaartje ! Groetjes ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend lieve voorjaarskaart heb je gemaakt Angelique!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een""snoesje"
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Angelique,
    mooi is je kaartje geworden, leuke combinatie van papier, lief Snoesje,
    groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart ! Echt prachtig gedaan !
    Alles past heel erg mooi bij elkaar hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart heb je gemaakt met het recept van de challenge van Knutsels&Kadootjes. Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje heb je gemaakt, erg leuk! Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gezellig kaartje, dank je voor het mee doen met de challenge. Heel veel succes.
    Groetjes Irma
    Dt lid Don en Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje, Lekker bezig geweest. Bedankt voor je deelname. Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique