zondag 29 maart 2015

Oudje

Hoi,

Dit kaartje heb ik ruim 4 jaar geleden bij mijn moeder gemaakt. Zij maakt al heel lang kaarten en heeft mij enthousiast gemaakt. Heel af en toe maakte ik een kaartje maar vaak kwam het er niet van. Nu heb ik zelf al heel wat spulletjes liggen en vind het steeds leuker worden.
Dit kaartje stond nog op mijn computer en omdat ik al een aantal dagen geen kaartje heb gemaakt dacht ik..nou dan gebruik ik deze toch. 

Ik wilde nl toch even een blog plaatsen om een aantal nieuwe volgers te verwelkomen nl. Martina, Diny, Nelleke, Will, Karin, Anneke en Ineke.
Ineke, ik kan jou blog niet terugvinden, zou je mij die even willen sturen? 

  http://www.de-egel.blogspot.nl/ Challenge Maart - Dieren
En omdat bij De Egel de challenge van maart dieren was laat ik hem daar gelijk ff meedoen.
Ga nu gezellig een rondje langs jullie blogs maken. Iedereen nog een fijne zondag.

                                                                Groetjes Angelique

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Angelique!
    Mooie kleuren!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Annigide....je zou niet zeggen dat je het vier jaar geleden hebt gemaakt....kan nog heel goed vind ik.
    Groetjes en wat een welkom op je blog....bedankt!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en jou blog groeit ook fijn aan !!
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Angelique,
    Ik wil even antwoord geven op je vraag bij Kreatrends. Ja, de Dutch Doobadoo mallen zijn van dun materiaal gemaakt en alleen maar geschikt om met potlood de omtrek na te tekenen en daarna uit te knippen.
    Ik hoop dat eea nu duidelijk is. Als je nog meer vragen er over hebt, hoor ik het wel.
    Fijne zondag,
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Angelique,
    Ik wil even antwoord geven op je vraag bij Kreatrends. Ja, de Dutch Doobadoo mallen zijn van dun materiaal gemaakt en alleen maar geschikt om met potlood de omtrek na te tekenen en daarna uit te knippen.
    Ik hoop dat eea nu duidelijk is. Als je nog meer vragen er over hebt, hoor ik het wel.
    Fijne zondag,
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke/lieve kaart!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zat er 4 jaar geleden al in. Mooi hoor!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart heb je gemaakt,
    vrolijke kleurtjes!
    groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk om je lente kaartje ook nog aan ons te laten zien....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke voorjaarskaart met lieve vogeltjes.
    Lieve groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, ik zie dat je nog niet zolang blogt.
      Welkom in blogland... ik ga je blog ook gezellig volgen hoor!

      Verwijderen
  11. Wat een leuke kaart. Leuk dat de vogeltjes op dat roze papier zitten wat weer terug komt in de achtergrond.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je door je moeder deze hobby bent gaan beoefenen en dit wat oudere werk mag er zeker zijn! Leuk die verspringende vierkantjes met de vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Angelique, wat een lieve kaart! En dan te bedenken dat je deze al lang geleden maakte.
    Dank je voor het meedoen bij de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk dat je meedoet met onze 'Dieren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique