donderdag 12 maart 2015

Wielerkaart

Goedenavond,

Gisteravond nog wat aanpassingen aan de blog proberen doen maar heb nog wel wat te leren. Het plaatje wat nu achter mijn naam staat is een schilderijtje wat mijn dertienjarige dochter geschilderd heeft. Vond het zo mooi...die twee vogeltjes zo samen.
Leuk dat er weer drie nieuwe volgers zijn, welkom Marja, Sarah en José. Ik kom jullie natuurlijk ook volgen.


Morgen wordt een vriend van mijn moeder 70 en hij houdt van wielrennen. Vroeger heeft hij het zelf ook gedaan dus toen ik dit plaatje met oude wielrenspullen zag wist ik meteen dat ik dat voor hem moest gebruiken. Het plaatje stond in het boekje 3D Sport Mini van Studio Light.

Wat alleen jammer is dat ik zilveren stickertjes gekleurd heb met bruine stift, ik had gelezen dat dit kon maar de kleur lijkt te verdwijnen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Nog een fijne avond......groetjes Angélique

8 opmerkingen:

  1. Hoi Angélique,

    Superleuke kaart.Hier zal de ontvanger blij mee zijn.
    Ben gelijk volger geworden.

    Groetjes,Sylvia.


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mannenkaart Angelique, en wat je vraag betreft:de stickers kun je alleen kleuren met permanent (watervaste) stiften.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voor de informatie Marian. Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke mannenkaart heb je gemaakt, het is niet altijd gemakkelijk mannenkaarten te maken. Ik ben nu bezig voor een workshop te geven in mannenkaarten . Jij hebt hem heerlijk persoonlijk gemaakt met de fiets. Ik zag dat je ook in het zuiden woont, wij wonen in de buurt van Roermond . Ik ben volger geworden voor een beginneling maak je al leuke kaartjes. Die steentjes kleuren kan alleen met een alcohol marker, de alkohol zorgt nl voor een permanente hechting. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toepasselijk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je voor de verwelkoming ! Die vogeltjes zijn heel lief . Ik heb ook een dochter van 13. Succes met je blog !!! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie mannenkaart Angelique, ik vind ze altijd vrij moeilijk te maken maar die van jou mag er zijn.. Nog bedankt dat je ook volger van mij bent geworden.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angelique,
    erg leuke kaart !
    Stickers kleuren kan met Copicmarkers maar met een hoog cijfer achteraan heb ik me laten vertellen dus 57 is beter dan 53 ...
    Veel succes ermee !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique