zondag 15 maart 2015

under construction

Hoi, hoi,

De titel van het bericht klopt wel heel goed. Ik heb een kaartje voor een zieke buurman gemaakt, normaal is hij altijd bezig en aan het klussen dus dit was toepasselijk.
Maar ook ben ik de afgelopen dagen bezig geweest om een beetje uit te zoeken hoe alles op de blog werkt en dingen veranderen. Dus ook dit blog was "under construction".


Ik zie dat de foto niet helemaal scherp is, zal ik ook aan moeten werken om kaartjes netjes op de foto te krijgen.
En dan alle nieuwe volgers een hartelijk welkom, elf maar liefst op een weekend, zo leuk.
Welkom: Ans,Monique, Janneke, José, Ankie, Henriet, Marjan, Anja, Claudia, Rosina en Anneke. Bij sommigen ben ik al langs geweest, bij anderen moet ik nog ff langskomen maar dat doe ik zeker.

Dan nog een vraagje, ik zie dat er in blogland heel veel challenge's zijn maar hoe houd je bij wat ze waar vragen? 

Groetjes Angélique

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor je dat je ook op zo ' n korte tijd zoveel volgers kreeg ! Tot kijk ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer kaartje!!!
    Ik heb de logo's van de challenge-blogs op mijn blog staan, en daaronder het thema wat gevraagd wordt. Zodra er een kaartje af is, zie ik precies waar ik deze aan kan laten meedoen. Zodra er een nieuwe challenge is (nieuw thema dus), pas ik dit gelijk aan onder het logo. Zo blijf ik up to date...

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje! Ik vind de tip van Gaby wel een goeie. Ik kan ook nooit bijhouden wat waar is.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel toepasselijk kaartje, ik vind het ook een goede tip van Gaby,misschien ga ik het ook eens proberen nu schrijf ik het meestal op.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk kaartje ! Het is duidelijk te zien hoor !
    Ik schrijf het ook meestal op, maar zo erg goed werkt dat niet, ik wil dan wel meedoen, maar ben meestal te laat ! De tip van Gaby is wel een goede, misschien moet ik die zelf ook even toepassen ... :)
    Veel succes ermee !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk al die nieuwe volgers! je kaart voor de buurman is heel geslaagd, dat scherp krijgen lukt je vast nog wel.
    Aan challenges doe ik zelf weinig mee, vind het Dt werk al genoeg en zo kan ik dingen doen waar ik zelf zin in heb. Maar Gaby's idee klinkt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Angélique,
    ook ik vind het lastig om de challenges bij te houden, ik schrijf het meestal op..
    Je hebt voor je zieke buurman een hele leuke kaart gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thankx voor de tip Gaby, moet ook maar zo eens iets gaan proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Angélique,

    Wat een leuk kaartje voor je zieke buurman. Leuk dat je zoveel nieuwe volgers hebt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Angelique
    je mannenkaartje is weer een echt leuk...heel mooi al dat gereedschap...zeker een kaartje voor een handige man....
    En ja ik doe ook heel graag met challenges mee....er gaat wat tijd in zitten ..maar je ziet hier en daar wel eens een challenge...ik ga die dan volgen.(meestal verplicht) en dan de leeslijst checken en dan komen de nieuwe challenges vanzelf voorbij....

    groetjes en nog een fijne dinsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique