donderdag 26 maart 2015

kerstballen

Goedemorgen,

Vandaag natuurlijk weer met de wekelijkse kerstkaart, haha, weer schrijf ik terwijl het nog maar de tweede donderdag is dat ik meedoe.
De sterren stonden al op de witte kaart geëmbost en heb ze een beetje benadrukt door ze in te smeren met zilveren glitterlijm. De kerstballen zijn stickers die ik op vellum heb geplakt en sommige stukje te embossen. De randjes, hoekjes, tekst en touwtjes van de ballen zijn ook allemaal stickers.



Nu maar eerst eens aan het huishouden beginnen, moet ook gebeuren hè?!
                                                                 
                                                                              Fijne dag, Angélique

20 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart Angélique, die kerstballen zijn prachtig hoor !
    Heel erg leuk gedaan !
    Veel succes met het huishouden, dat moet jammer genoeg inderdaad ook gebeuren ....
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Leuk gedaan zo met die kerstballen.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeps...zo te zien heb ik een aantal kaartjes gemist.
    Wat heb je weer leuke kaarten gemaakt!
    Ze zien er weer toppie uit.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk gedaan stickers eerst op vellum, goed idee, ga ik onthouden want er ligt nog van dat spul in mijn kerstdoos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Annigide,
    Wat leuk dat je mijn volger bent geworden....ga ik ook bij jou doen hoor.
    Je hebt een prachtig kerstkaartje gemaakt....de kerstballen zijn prachtig.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart! Super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angelique,
    Mooie, chique kerstkaart, ik vind de ballen prachtig!
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kerstkaart en wat geeft het dat dit de tweede keer is dat je meedoet ik vind het top dat je meedoet met 52WTC. Bedankt, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kerstkaartje Anglique...super mooi die kerstballen en ook dan met die mooie glittersterren erbij een schitterend geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart met de "schitterende" kerstballen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Angelique je vroeg of er een hobbywinkel in Sluis was, die is er hoor, ik heb een link voor je:
    http://www.velegroeten.nl/
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Suzan, ben gelijk even op de site gaan kijken. En zo gauw ik kan wil ik eens live langsgaan. Dacht altijd dat we naar de overkant moesten voor spulletjes.En wat leuk dat er workshops zijn, ik wil graag wat bijleren dus dan is dat handig.
      groetjes Angelique

      Verwijderen
  13. Mooie kaart Angelique, de kleurencombinatie is prachtig en ballen zien er ook super uit!!
    Ik las je vraag over de kaart met hondjes. Je hebt hiervoor al heel veel advies gekregen. Zelf let ik altijd op de kleuren en gebruikt maar zelden een 3D plaatje. Je zult zien dat je door veel op de blogs te kijken, heel veel leert en een eigen stijl ontwikkeld!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Angelique, de kleurencombinatie is prachtig en ballen zien er ook super uit!!
    Ik las je vraag over de kaart met hondjes. Je hebt hiervoor al heel veel advies gekregen. Zelf let ik altijd op de kleuren en gebruikt maar zelden een 3D plaatje. Je zult zien dat je door veel op de blogs te kijken, heel veel leert en een eigen stijl ontwikkeld!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Angelique, leuk dat je volger bent geworden, ik ga je ook volgen. Mooie kerstkaart, stickers op vellum, moet ik ook eens proberen, geeft een mooi resultaat!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi,ik zag u blog via andere blogster, meestal volg ik mensen met dezelfde hobbys..ik haak en hou van fotografie, leuk om hier te lezen...groetjes ☀

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Angelique,
    Welkom in blogland ;-) Kan me nog zo voorstellen, mijn eerste berichtje en kaartje! Je moet maar eens gaan kijken op mijn blog, mijn eerste kaartjes! We zijn allemaal ooit begonnen en creëren allemaal een eigen stijl ;-) Zo zal jij die ook nog wel vinden! Ik vind je kaartjes al erg leuk! Zelf gebruik ik geen 3d plaatjes meer maar ben ik helemaal verslaafd aan het inkleuren van mijn stempels :-)

    Deze kerstballen zijn heel leuk op dit mooie kaartje!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf gedaan met de kerstballen!!
    Ontzettend leuk en chique zien ze eruit.
    Lieve groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique